صداقت

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

سعي كردم آرومش كنم  ببينم چطوري ميشه بهش كمك كرد وقت صحبتهاش رو ادامه داد فهميدم باكسي مواجه شده كه دچار اختلال دوشخصيتي يا پارانوئيده . اين بيماري به نوعيه كه شخص در يك لحظه ميتونه دو رفتارمتفاوت از خودش بروز بده . قبلااين بيماري چندان شناخته شده نبود من هم با زياد شدن مراجعينم كه مشكلاتشون شبيه هم بود به  دنبال تحقيق و بررسي مشكل رفتم كه به اين نتيخه رسيدم كه فرد دچار اختلال دو شخصيتيه.

حالاهر كس دوست داشت در مورد اين بيماري  اطلاعات بيشتري داشته باشه خودش ميتونه تحقيق كنه چون نميخوام خيلي روي اين قضيه صحبتكنم البته اگه در خلالش نيازبود برخي نشانهارو بهتون ميدم

برگرديم سرموضوع اون خانم ,ايشون ميگفت اوني كه باهاش اشناشدم يه مهماندارقطاره كه برخوردخيلي خوبي داشت وبه من خيلي با احترام صحبت ميكرد به حدي كه هروقت سوارقطارميشدم دلم ميخواست اونم باشه. بعد از مدتي  شماره اون رو اتفاقي پيداكردم  وبراي ارامش دلم شماره رو توگوشيم ذخيره كردم كه بعد از اون متوجه شدم اون توواتساپه بعد از چند ماه يه پيام اجتماعي فرستادم بعد از اون بود كه مدام پيام ميداد خودت رو معرفي كن بگو خانمي يا آقا و منم چون ميترسيدم جواب نميدادم  بعد از چند روز دوباره شروع كرد كه لطفا خودت رو معرفي كن خواهش ميكنم فقط بگو دختري يا پسر؟

وقتي گفتم دخترم شروع كرد احوال پرسي و اينكه چرا اين مدت جوابشو نميدادم ....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مشاوره ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, | 9:40 | نویسنده : لیندایکتا |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.